יום שבת, 2 בינואר 2010

הכתבה!


ברוכים הבאים לפוסט הראשון בעברית בבלוג זה!
לפני חודש השתתפתי (או לפחות זו היתה תכנית) הכתבה של ענת, הלא היא טשופילה הבלתי נלאית.
במסגרת ההכתבה היינו צריכות ליצור דף מינימליסטי, כלומר - דף עם הרבה מקום ברקע, או באנגלית - white space.
כיאה לאופיי המבולגן הכנתי את הדף ברגע האחרון ולמרות זאת הדף היה מוכן בזמן ואפילו הכנתו היתה מהירה - חצי שעה וזהו. הבעיה התחילה כאשר מצאתי בבית רק את המצלמה האדומה שלי. מצלמתי האהובה (לכל המכשירים שלי יש רגשות ולכן אני משתדלת מאוד שלא לפגוע בהם ולעיתים רבות אף מפגינה כלפיהם חום ואהבה) בולעת בטריות (אין דרך נחמדה להגיד את זה...) ונאלצתי להחליף בטריות שלוש פעמים רק כדי לצלם את הדף. בסופו של דבר נגמרו לי בבית הבטריות המלאות ולא הספקתי להעלות את התמונות בזמן למחשב.
אי לכך ובהתאם לזאת אני מעלה עכשיו, באיחור אפנתי של חודש, את האתגר הקודם והרי הוא מובא לפניכם -







ותקריב - 



























הסיפור מאחורי התמונה מאוד משעשע (אותי לפחות) - בדרך חזרה מהולנד עצרנו לתדלק והמשכנו לנסע. עצרנו שוב כילד בן טיפש עשרה חמוד נופף לנו במשך כמה שניות טובות ולי לקח זמן להבין שהוא לא סתם נחמד אלינו. כשיצאנו מהאוטו הבנו למה - השארנו את מכסה מיכל הדלק פתוח לרווחה. אני ישר נקרעתי מצחוק ומיהרתי חזרה לאוטו כדי להביא את המצלמה ולצלם את המאורע.
חפשו אותנו במצגת הבאה של "נקבות על ההגה"...


חן

3 תגובות:

Adiya אמר/ה...

הדף מטריף! הרגת אותי מצחוק...חולה על ההומור שלך!

הלית אמר/ה...

חן איזה דף משגע!! אני מתה מתה מתה עליו!!
אני מחכה לפגוש אותך ביום שני ((:

carmoosh אמר/ה...

דף יפיפה! נתת לי רעיון לשימוש בים השאריות שיש לי :-)