יום ראשון, 3 בינואר 2010

הכתבה בבלוג של טשופילה - חודש ינואר

פעמים אני חושבת לעצמי שאם לא הייתי נרשמת לאתגרים כאלה ואחרים לא הייתי עושה כלום או שאולי מרוב אתגרים אני לא עושה כלום?
בכל מקרה, ההכתבה האחרונה של ענת, זו של חודש ינואר, היתה מאוד מיוחדת ומי שרצתה להשתתף בה היתה חייבת להתחייב. בגלל סיבות כאלה ואחרות מצאתי את עצמי יומיים לפני המועד האחרון לשליחה בלי ההוראות של ההכתבה. למרות החשש מההוראות (הכתבות של ענת נהדרות, אבל לפעמים הן ממש קשות למח מנוון כמו שלי) החלטתי לנסות את כוחי בהכתבה הזו וכך יצא שיש לי יומיים להכין את הדף.
ההוראות הפעם היו לעשות שימוש בדף הדוגמיות שאפשר למצוא על הכריכות של חבילות דפים או קיטים רבים. הדף לרוב מורכב מריבועים או מלבנים והוא מציג את הדוגמאות של הדפים שיש בחבילה / קיט.
אחרי ששברתי את הראש בדיוק חצי שעה תוך חיטוט עצבני בחבילות הדפים שלי החלטתי ללכת על חבילת June Bug של Basic Grey. זו חבילה מאוד מיוחדת בעיני, עם צבעים חזקים אבל אני לא מוצאת פרויקטים בהם אוכל לשלב את הדפים האלה. על הדף הראשון יש פסים עם דוגמות של חלק מהדפים והחלטתי שהצבעים החזקים יתאימו לי בול לכפולה על ניו יורק האפרורית.
שילבתי את הפסים בין התמונות, נעזרתי בדפים נוספים מהחבילה, האותיות הן thickers של American Craft וכך גם חותמות האותיות. דפי הרקע הם של DCWV.
אולי זה קשור לאהבה הרבה שלי לעיר ניו יורק אבל דווקא אהבתי את מה שיצא.












ענת – תודה רבה על ההזדמנות להשתתף באתגר!!

אין תגובות: