יום ראשון, 24 בינואר 2010

מסיבת רווקות בסטודיו מיוחד במינו




ביום חמישי לפני שבועיים חגגנו לחברה מסיבת רווקות, שהיתה נהדרת, אבל זה לא הנושא המרכזי של הפוסט אלא הסטודיו המדהים של טל צפריר - טלטלים. אם הייתי צריכה לתאר את הסטודיו, הממוקם בנשר, במילה אחת, הייתי בוחרת במילה "סוכריה".  בשנייה שנכנסתי חברה שלי צעקה - חן, זה בדיוק המקום בשבילך! וכמה שהיא צדקה...
אלה הטפטים על אחד הקירות
















על הקירות מודבקות מילים שעושות חשק ליצור


















וזה המטבח




















וזו החנות המקסימה שיש בסטודיו
































ובמחסן הסתתרו הסרטים המשגעים האלה



































ותראו מה מסתתרת בפינה?
















והעוגה!! מישהי מזהה את החותמות?



































אבל מה שהכי מדהים בסטודיו זו טל, בעלת הסטודיו אשר מעבירה גם סדנאות בבצק סוכר. טל היא אדם מאוד חם ועם הרבה סבלנות, את הסטודיו והחנות היא עיצבה לבד ואני ממליצה לכן בחום לבלות שם איזה יום או שניים....
במהלך הערב עברנו סדנת שוקולד נהדרת שהועברה ע"י לימור מחברת "סרינה" הנמצאת בעין ורד ולצערי לא מצאתי אתר שלהם. לימור העבירה את הסדנא בצורה נהדרת והכי חשוב - נתנה לנו לטעום תוך כדי ההסבר ויצאנו עם פרלינים, טראפלס ושוקולד על מקל שאנחנו הכנו!!
תודה רבה לטל על האירוח, ללימור על הסדנא הנהדרת, לנעמי על הארגון ולשרה שהתחתנה ובזכותה קיבלנו את כל זה!!
שיהיה שבוע מתוק!

4 תגובות:

ANAT S אמר/ה...

תודה על השיתוף.
אני חושבת שאני הולכת לאמץ את רעיון המילים על הקירות.
רק מלראות את התמונות הללו כבר נהיה לי כל כך שמח בלב.

Adiya אמר/ה...

זה נראה מטריף! מישהי פה נהנתה במסיבת הרווקות ;-)

rinat אמר/ה...

הסטודיו מהמםםםםם,אני שמחה שנהנת.תודה על השיתוף.
סתיו love

rinat אמר/ה...

ישששששש הצלחתי להגיב☺עד עכשיו משום מה לא הצלחתי♥