יום שבת, 4 בספטמבר 2010

שנה טובה!

לאחרונה עברה עליי תקופה קשה ויצא שלא "ישבתי" על היצירות שלי כמעט חודש. היום, בפרץ של מוזה ובאיחור עצבני למדי, הכנתי כמה כרטיסים לראש השנה ("באיחור עצבני" מפני שתכננתי להתחיל להכין אותם כבר ביוני...).
לפני שאעלה את הכרטיסים שלי רציתי להראות לכם מקבץ של כרטיסים שהכנו בעבודה שלי. אני עבודת בבית חולים גריאטרי וביחד עם עובדות התעסוקה שלנו תכננו פעילות לקראת ראש השנה הכוללת הכנת כרטיסי ברכה. את כרטיסי הברכה הכינו המטופלים שלנו, שנהנו מאוד מהיצירה וחבל שאני לא יכולה להעלות את החיוכים שלהם לבלוג...


את הכרטיסים הכנו על השולחנות בחדר המרכזי שהוא גם חדר האוכל, תוך כדי אכילת עוגה שמונונית למדי. אצלי על שולחן היצירה זה לא היה עובר...

והנה כמה מהכרטיסים שהכנתי היום (על שולחן נטול אוכל, כמובן...).



הכרטיס הזה הוכן לפי הסקיצה השבועית מהבלוג get sketchy. למי שעדייו לא מכירה את הבלוג הזה (יש מישהי כזאת?!) מדובר בבלוג שמעלה סקיצה חדשה בכל שבוע (חידוש עולמי לעומת הבלוגים האחרים, אני יודעת...) והסקיצות, בד"כ, פשוטות ומקסימות.

את הכרטיס הבא הכנתי לפי סקיצה של Unscripted sketches, שוב - בלוג על אותו העקרון המקורי של אתגר סקיצה חדש בכל שבוע.


יש לי עוד כמה, אבל הם יחכו לפוסט הבא, גם כי אני כבר עייפה וגם כדי שיהיו לי פוסטים למלא את הבלוג...

שתהיה שנה טובה ומתוקה לכולנו!!!




5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

פשוט חמודים חן...
שנה טובה מותק.. ולפעם הבאה לא לחכות חודש וחצי!!

Marcy אמר/ה...

Beautiful card. I love the colors you chose
Thank you for joining Unscripted Sketches this week

dstandard אמר/ה...

Cute take on the sketch! Thanks for joining us this week!

Linda Beeson אמר/ה...

All of your cards are great, I really like what you did with the Unscripted sketch card, glad you played along.

ליאת אמר/ה...

איזה יופי של פרוייקט עם המטופלים,יצאו כרטיסים ממש מקסימים.
והכרטיס שלך-נפלא!!