יום שבת, 18 בדצמבר 2010

Get Setchy

איזה כיף לכתוב פוסט כשבחוץ יורד גשם...

לפני שבוע הועלתה בבלוג Get sketchy הסקיצה הבאה -


הם בד"כ מעלים את הסקיצות שלהם ביום שבת, אבל מכיוון שראיתי שהם עדיין לא העלו סקיצה השבוע, אני מנצלת את ההזדמנות...
הגעתי אל הסקיצה במקרה (לא נכנסתי לבלוג שלהם באותה השבת), חיפשתי רעיונות לפרוייקט שהייתי צריכה להכין וכשנתקלתי בסקיצה הזו ידעתי שאני חייבת לעזוב הכל ולהכין כרטיס. וזה מה שעשיתי - עזבתי הכל ומיד ישבתי להכין כרטיס. מכיוון שמדובר בי - הכרטיס היה מוכן מיד אחרי יומיים ואני הייתי מאושרת. בינתיים שכחתי מה היה הפרוייקט שהייתי צריכה להכין, אבל עדיין לא קיבלתי תלונות מאף אחד, אז כנראה שאני בסדר.
זה הכרטיס שהכנתי -
והוא בעצם כרטיס עם תג -


הדפים הם מסדרת אמברוסיה של Basic Grey, את הפרחים קניתי לפני יותר משנה ולפי דעתי זו הפעם הראשונה שאני פותחת את הקופסא שלהם. האותיות הן של MLS והפנינים הקטנות הן מחנות השנקל השכונתית. הפס עם הנקודות הכתומות הוא טייפ יפני שקניתי אצל לימור ואני מרוצה ממנו מאוד (שלא תגידו שאני לא משתמשת בהם - ש לי 6 צבעוניים כאלה והשולחן שלי נראה הרבה יותר שמח בזכותם).

שיהיה שבוע חורפי! :)

חן

2 תגובות:

Adiya אמר/ה...

הכרטיס הזה משגע! איזה צבעים!!

ליאת אמר/ה...

hello גם לך..כייף לראות את היצירות שלך!