יום שבת, 15 בינואר 2011

שניים חדשים...


איזה כיף שיורד עכשיו גשם (ותסלח לי כביסתי שהוכנסה הביתה ולא נותרה להינות מהגשם בחוץ).

הסקיצות השבועיות בבלוג the sweetest thing תמיד קולעות לטעם שלי - אפשר להכין איתן כרטיסים פשוטים, בקווים נקיים ובלי הרבה קישקושים - כמו שאני אוהבת.
הסקיצה השבוע היתה מתוקה במיוחד והתאימה לי בול - הייתי צריכה להכין שני כרטיסים לחתונה ולא התחשק לי להשקיע יותר מדי.

זו הסקיצה -


באופן כללי אני לא מסתדרת עם עיגולים - כל מה שלא יכול להיחתך בגיליוטינה - אני לא חברה שלו, אבל היה משהו בסקיצה שפשוט התיישב טוב עם העיגולים. הוצאתי את הקאטלבאג, שיחקתי קצת עם התבניות וזה מה שיצא - 

 

ותקריבים - 

בסופו של דבר יצא שהשקעתי ואהבתי את הכרטיסים כ"כ שהם נשארו אצלי (שרוטה לגמרי - אין מה להגיד).

החותמת של החתן-כלה היא אחת הקניות היותר משתלמות שלי, במיוחד אחרי רכישת הקופיקים - לא רק שהדמויות פשוט מקסימות, ממש כיף לצבוע אותן ואני מתלהבת מהן מחדש בכל פעם שאני משתמשת בחותמת.

הדפים - Basic Grey, הפנינים של Kaiser - מלימור, קצת קופיקים, קצת פאנצ'ים וזהו.

שיהיה שבוע גשום...

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

אני חייבת לבוא לשבת איתך פעם על כרטיסים. יש לך את זה!!