יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

A photo a day

בבלוג של Fat Mum Slim התחיל חודש חדש ואיתו - רשימה חדשה של פרויקט התמונות - a photo a day. 
אני מנסה להשתפר בכל מה שקשור לזמן שאני מקדישה ליצירה והחלטתי שלקחת חלק בפרויקט כזה, שיעזור לי גם עם ה-Life Project שאני מתכננת, יכול לקדם את המטרה.
זו הרשימה של חודש אוקטובר - 


תודו שהשמים נראים נפלא!
התמונה הראשונה של החודש צריכה להיות של מקום שעמדנו בו. היופי בפרויקט הזה שכל אחד יכול לפרש את המשימה באיזו דרך שיבחר וירצה. 
בחרתי לצלם תמונה של המקום שעמדתי בו כמה דקות לפני הצילום (אני יודעת שטכנית אנחנו כבר ביום השני של החודש אבל אם עדיין לא הלכתי לישון זה נחשב יום אחד) - כיור המטבח.
לא נעים להגיד (או שאולי כן) - האדם שמבצע את רוב עבודות הבית שלנו זו לא אני. לצערי הרב עד מאוד זו גם לא העוזרת. בן זוגי (שיחיה וייבדל) אחראי על כך ואני אמנם מרגישה ב-א-מ-ת לא נעים אבל לא מספיק לא נעים כדי לעשות משהו קיצוני עם זה. יחד עם זאת, אני מבינה (ונאלצת לקבל) שמדי פעם אני צריכה להושיט יד ולעשות משהו בבית. אז רק שתדעו שהפעם גם שטפתי כלים וגם העברתי סמרטוט על הרצפה (סמרטוט = מגבון לניקוי הרצפה. כשאני אומרת רצפה הכוונה ל-10 הבלטות של המטבח, רק שיהיה ברור).


לא רואים, אבל בכיור נשארו עוד 2 סירים. זה לא נחשב כלים, נכון?

ליל מנוחה וחלום!

אין תגובות: