יום שבת, 6 ביולי 2013

Christmas in July

האתגר החודשי בבלוג Always Playing with Paper מוקדש כולו לחג המולד המתקרב ובא (בדצמבר...). ככה הם - אוהבים להתכונן מראש. מאחר וכרטיסי ראש השנה כבר מוכנים אצלי מראש (כלומר - בראש) ישבתי להכין כרטיס לחג המולד (שאותו אני חוגגת בשמחה רבה - גם כן בראש).
השתמשתי בחותמות של Paper Smooches אותן צבעתי בקופיק. נעזרתי גם בקיט חודש מאי של SC, הוספתי ווליום תכלכל והכרטיס מוכן.
(מצטערת על איכות התמונה)


אני חייבת להודות, ביני ובין עצמי, שהכרטיס הזה יצא מתוק להפליא ולא כל כך הסגנון שלי אבל אני מתה עליו!
עד הפעם הבאה - חג מולד שמח!

6 תגובות:

Bonnie אמר/ה...

I love this sweet snowman, the colors and the clean and simpleness of the layout! It's my style of card! Thanks so much for sharing it with us at Merry Monday!

mekoopelet אמר/ה...

הכרטיס הזה פשוט מושלם (וכמה נחמד להסתכל עליו ביום קיץ מהביל שכזה)

Narelle Farrugia אמר/ה...

Oh so gorgeous and so clean! Your snowman brings a smile to my face! Thanks for joining us at Merry Monday this week!

La rosee du matin אמר/ה...

ממש מתוק!
מזכיר לי שהחורף עוד רחוק....

Notes by Nina אמר/ה...

Very cute card, love your little snowman. Thank you for joining us for Merry Monday.

Marie Bingaman אמר/ה...

So cute, and I love the sequins!