יום שבת, 11 בינואר 2014

מזל טוב, דנה!



גיסתי האהובה (יש לי שתיים כאלה) חגגה יום הולדת לפני יומיים וזו היתה סיבה מצוינת עבורי לחזור לשולחן העבודה. 
את כרטיס יום ההולדת שלה הכנתי בשילוב של שני אתגרים - השתמשתי בסקיצה של Studio Calico ונושא האתגר של The Friday Mashup - ימי הולדת, התאים לי בול.


השתמשתי באותיות של יעל יניב, הדפים הם מהקיט החודשי של Simon Says, הנקודות המתוקות הן שלי ותוכלו למצוא אותן בחנות (אני מבטיחה שהיא תיפתח השנה! מבטיחה...). גייסתי לעזרה גם את הסילואט ואת מכונת התפירה הישנה של סבתא שלי.





וזה אחד השילובים (יש ארבעה) של הנקודות שהמדליקות שתוכלו למצוא בחנות (כשהיא תיפתח. השנה.)


תודה שביקרתן ותודה רבה כל כל התגובות שאתן משאירות - זה באמת עושה לי את היום!
שבוע נפלא!

9 תגובות:

Tara Bourgoin אמר/ה...

So much fun! I love the paper and that great pink balloon! Thanks for sharing with us at The Friday Mashup this week.

ליאת אמר/ה...

אחד היפים שלך מותק!!

נוכחת לפעמים אמר/ה...

אני פשוט מתה על הדברים שלך!
זה לא משנה מה....

michal meiri אמר/ה...

הכל יפה.. מאוד אוהבת את הנקודות :)

michal meiri אמר/ה...

הכל יפה.. מאוד אוהבת את הנקודות :)

michal meiri אמר/ה...

הכל יפה.. מאוד אוהבת את הנקודות :)

זהבית שקד אמר/ה...

כרטיס יפייפה!

זהבית שקד

רקבשמחה אמר/ה...

כרטיס מקסים!!
הנקודות ממש מוסיפות :)

Heidi Baks אמר/ה...

Beautiful card, and what a fun layout love the stitching as well. Thanks for joining the Friday Mashup this week!